2012-04-02
Temperaturen och blåsten stoppade oss från att åka in till Stadsparken idag, men den stoppade oss inte från att åka till Sannahed och umgås med Cajsa och Meya :). Det har varit en jätte trevlig dag och till min förvåning inte så mycket tårar och skrik, inte heller jätte mycket tjuvnyp dock fick William in ett redigt nyptag på Meyas hals med hon kontrade med att slå en leksaks stekpanna i huvudet på honom ;). Cajsa bjöd på både jätte god lunch i form av en tacopaj samt super god kladdkaka :). En kanon dag helt enkelt med himla trevligt sällskap!

På bilderna har William och Meya fullt upp med att dansa och jag tyckte det var så himla sött att han tog hennes hand så jag var tvungen att ta kort! :)

När vi kom hem så ville William måla lite innan kvällsmat, Bolibompa och sängen. Varför ska man måla med en krita när man kan måla med alla?! ;)

Nej nu ska jag sova, imorgon väntas det arbete!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline