2012-04-06
Idag har det varit en riktig mys dag trots att den började på det lite mer vrånga viset med en liten William som vaknade helt på fel sida. Vid lunch kom mamma och pappa hit med Oscar som ska sova här och ni må tro att William blev glad :). Det tråkigaste var ju att lägga sig och sova middag innan man hann busa men det gick bra ändå! :) Efter sovstunden var det fullt ös och de har haft så kul båda killarna!

På eftermiddagen så kom Hannah och Marcus och umgicks med oss en stund, alltid lika trevligt! :) De hade med sig chokladkaka som vi fikade på och både William och Oscar fick varsitt påskägg som var fullt med godis :). William fick också en sköldpadda (mjukis djur) och en traktor eftersom det är hans namnsdag idag :).

Nu på kvällen så har killarna mumsat ostbågar och godis och när William lagt sig så åt vi pizza!! Nu har Oscar precis lagt sig och jag ska snart göra detsamma. :)

Imorgon är det Påskafton och då ska vi hem till Laxå för att äta mumsig påskmat :). Imorgon blir vår plutt 1.5 år också, vart har tiden tagit vägen? Den har verkligen gått på tok för fort!

Nä nu vill ögonen bara stängas!

Avslutar med lite bilder från dagen.

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline