2011-10-09
Idag har vår älskade William haft sitt allra första födelsedagskalas :). Vi var hemma i Laxå eftersom de bor lite större än oss och William fick så mycket fina leksaker så nu behöver vi inte köpa det på lääänge ;). Vi fick också pengar till en ny bilbarnstol så den ska vi åka och köpa imorgon. William mumsade tårta som aldrig förr och tyckte att det var hur smarrigt som helst :). Han blev dock himla chockad när vi sjöng, men det är ju inte så konstigt ;). Det var synd att hans farmor blev sjuk och att hans faster och farbror inte var med men det blir mer firande nästa helg :).

Imorgon är det BVC, tror att det bara blir vägning och mätning, egentligen är det spruta också men eftersom han har haft feber och varit förkyld i en vecka så tror jag inte att han kommer att få den. Daniel har semester imorgon också och det är hur skönt som helst!

Igår var Hannah och Marcus här och grattade William, han fick en mobil och en Fjällräven ryggsäck som han ska ha till dagis :). Efter firandet gick vi alla ner till den thailändska restaurangen på torget och satan vad god mat det var :).

Nej nu ska jag ha söndagsmys med min älskade sambo framför Jersey Shore. :)

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline