2011-10-21
Har det varit här hemma i typ tre veckor nu, jag klarade mig första omgången men nu har även jag blivit snorig, fryser och har ont i halsen :(. Värst är det med min lille plutt, han är jätte täppt i näsan och när han ska äta så sätter han i halsen för han har så mycket slem :(. I natt vaknade jag av att han hostade så mycket så att han nästan tappade luften, jätte läskigt var det! Finns det någon som har något tips om vad man kan göra mot hostan för att lindra det?

Idag var vi på dagis igen, gick super bra! Var inte så många barn då det är förkylningstider där också. Williams näsa var inte den enda som rann direkt. Nästa vecka ska jag börja lämna honom ensam så då får vi se hur det går :).

Efter att vi sovit middag åkte vi till Laxå och hälsade på. Alltid lika trevligt att komma hem en stund :). Det bjöds på smörgåstårta och en massa mys :).

Ihelgen vankas det jobb, kväll imorgon och dag på söndag :).

Nu är det läggdags!

Ett stort grattis till världens sötaste Ella som fyller 2 år idag, hon var ju nyss bebis mosters lilla prinsessa!

1 kommentarer:

Moa-Johanna sa...

Vad sägs om en Näs-Frida?

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline