2011-10-29
Igår tog jag tag i att fixa min arm lite och jag kan inte mer än säga att jag är super nöjd!! :) Lillebror betalde större delen av den också som en julklapp, puss till honom :). Daniel tyckte också att den blev fin trots att den både är stor och har färg :). Nu börjar planeringen för nästa, för har man gjort en så kan man inte sluta :). Vissa ställen var väl inte super sköna och jag fick bita mig ganska hårt i läppen, men jag har ju klarat av att föda barn ;).


Uppe vid armbågen och nere vid handleden var det inte super skönt! :)


Det färdiga resultatet, old school precis som jag ville ha den! Bättre bild kommer när den läkt ordentligt!

Dagis veckan har gått super, inte en tår har fällts, han är så duktig! En dag när jag hämtade William så hade de stora barnen fått popcorn som fröken skulle ställa undan och efter kommer William och är jätte arg för att han inte får smaka ;). På måndag och tisdag har han fått extra timmar för då ska han nämligen sova och äta där för första gången, det blir spännande ;).

Nu får jag äntligen skriva att William ska få en liten pojk kusin i slutet på mars, Ella ska bli storasyster! :) Stort grattis till Maria, Johan och Ella! :)

Imorgon ska William leka med Felix och jag ska umgås med Camilla, perfekt söndag!!

- postat från iphone

Location:Östra Drottninggatan,Kumla,Sverige

4 kommentarer:

Annika sa...

Åh, tatueringen är så fin! Jag vill oxå ha en, mer får inte :(

Erika Wilhelmsson sa...

Shit vad snygg!! :) Häftigt!!

Du jag har fått svar från Teknikerna nu som äntligen gav lite hjälp. Så jag måste testa ett helt nytt bildhandlingsprogram som kan "hosta" bilderna på nätet. Jag ska testa detta och sen förhoppningsvis fungerar det! Gör det inte det, då får vi gå tillbaka till din gamla design och så ger jag upp. För då är det något fel på hela programmet!

Erika Wilhelmsson sa...

Så där. Nu har jag laddat upp alla bilder på en ny bildlagringsservice. Hoppas Hoppas :) Hör av dig om det krashar!

Anonym sa...

Tatueringen blev verkligen jätte fin passar din stil jätte bra ! Vilken underbar bror du har som ger dig en sån fin julklapp :) Han skulle man ha som pojkvän :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline