2011-10-20
Två roliga dagar på dagis blev det för min prins innan vi fick ringa och sjukanmäla honom. Stackarn vaknade med 40.4 graders feber imorse och var helt off hela förmiddagen, när jag kom hem från Apoteket hade han till och med somnat i Daniels famn och det har han inte gjort sen han var nyfödd typ :p. På eftermiddagen piggnade han till lite och ville faktiskt leka lite. Men 18.30 tog det stopp och han fick gå in och lägga sig. Får se hur natten blir, han har endast ätit en halv risifrutti och några skedar youghurt idag, han har redan druckit två flaskor välling nu ikväll :p.

Snart är Erika klar med min bloggdesign och den blir så snygg!! Sedan ska jag bara fixa och trixa lite själv innan den är helt färdig och förhoppningsvis så klantar jag inte till det och förstör den ;).

Vi är så glada här hemma, vi har haft ångest över dagis och hämtningar eftersom båda har jobb på obekväma tider och skulle därför vara tvungna att förlita oss på att andra hämtar William på dagis. Men det behöver vi inte göra längre för Daniel har fått nytt jobb, 7-16 måndag till fredag och det är helt underbart! Att det är bättre betalt gör ju inte saken sämre ;).

Imorgon går alla mina tankar till min älskade pappa! <3

2 kommentarer:

Unika Erika sa...

Hoppas nu allt ska funka så som du vill ha det :) Top menun ser ut som du hade den innan, det är bara att fylla på med mer saker om du vill det. Skriv mejl om du har några frågor!! Kram

Erika Wilhelmsson sa...

Oj det var modigt att släppa iväg er lille så tidigt :) Men det är kanske skillnad när dom kan gå själva, då känns det kanske lite tryggare.

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline