2011-10-07
Kan inte riktigt förstå att min lille kille fyller 1 år idag :). Dagen började med att vi steg upp vid 8, satte oss i vardagsrummet och William fick öppna sina paket. Dock var han inte så jätte bra på det så jag fick hjälpa till lite :). Han blev super glad över dammsugaren han fick av oss så den lekte han med hela morgonen.

Vid 10 mötte vi upp familjen Vidar/Isomäki på maxi för att handla lite smått och gott inför besöket på Lek och Buslandet. Oj vilken succé det blev, det var första gången William var där och han verkligen älskade det! Han klättrade, hoppade studsmatta, lekte i bollhavet samt åkte stora rutschkanor och de tror jag nog var roligast :). Han däckade i bilen så fort han satte sig och sov i 40 min, det enda på hela dagen, så det resulterade i att han sovit i sin säng med pyjamas och allt sen 18.30 så nu får vi se hur denna kväll fortskrider! :) En kanon dag har det varit i allafall! :)

Imorgon kommer Hannah och Marcus hit och grattar honom, sedan ska jag baka massor inför kalaset på söndag :).




Lite drickpause på lek och Buslandet :).


YouTube Video

Film när William åker rutschkanan som han tyckte var allra roligast! :)

Grattis vår älskade prins på 1-års dagen!!

- postat från iphone

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline