2011-02-02
Ytterligare en ny vecka, och nu är vi redan inne i februari, tiden går så sjukt fort och fortsätter det såhär så är det ju snart dags för mig att börja jobba. Tanken var ju att jag skulle börja jobba till hösten, men jag har flyttat fram det till januari istället :). Daniel lämnar över dagar till mig så att jag klarar mig året ut så tar han ut sina pappadagar nästa sommar istället.Helgen gick i en rasande fart, i lördags hade vi lite städ och tvättdag och då fick William vara hos sin farmor och farfar och mysa :). Det hade som vanligt gått jätte bra, de hade tagit en tur med vagnen och han hade sovit gott hela tiden :). På kvällen åkte jag och William hem till Sandra och Niclas för att mysa lite, Linda och DG kom också och det var ju inte igår man träffade dem :).När vi kom hem så stallde jag mig för att steka lite ägg för på söndagen bar det av till Ullared :). Gud vad roligt det var, det var jag, Hannah och Emma som åkte. Dagen bjöd på ganska mycket skratt, felåkning trots gps och ännu mera skratt :). Emma som inte har egen bil körde på hemvägen och helt plötsligt sitter hon med ansiktet uppe i vindrutan och säger: "Vad dimmigt det är ute idag jag ser ju ingenting!" jag som sitter i fram böjer åt sidan och tittar ut genom rutan och säger:"Det är inte dimma, rutan är smutsig!" gud vad vi skratta det var nästan så att jag kissade på mig :). Vi kom inte hem förrän sent på kvällen och då var det massa mys med William och Daniel som gällde :).

I måndags åkte jag och William hem till pappa och Oscar i Laxå för att önska dem trevlig resa, de åkte nämligen till Thailand igår :). Avundsjuk är bara förnamnet, vill också åka! Det bjöds på god mat och massor av mys!

Igår åkte vi hem till Hannah för att mysa med henne och Enzo. Vi tog en promenad och sedan lagade Hannah middag :). Super god lasagne och sallad till det :). Sedantittade vi på tv och bara mös :). Kom inte hem förrän vid 23 på kvällen och då ropade sängen högt efter oss :).

Idag åkte vi till Net on Net och handlade oss en ny mikro :). Sedan har jag och William bara myst. Bad blev det på kvällen och jag la William på golvet medan jag gick och förberedde allt, när jag kom tillbaka så låg han på mage, skit nöjd och kollade på tv :).

Nej nu ska vi busa lite på golvet!

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline