2011-02-12
Williams humör vandrar fortfarande lite upp och ner, igår var han på strålande humör men det var säkert också för att Daniel var hemma hela dagen :). Medans det idag har pendlat fån super glad till skit gnällig, men han är världens bästa ändå och gnället beror säkert på alla miljoner tankar han har i sitt lilla huvud och inte riktigt vet hur han ska bearbeta. Något som oroar mig lite med hans huvud är att det börjar bli riktigt platt i bakhuvudet och hur vi än gör så vägrar han sova på sida eller överhuvudtaget ligga på sida. Detta syns ju extra tydligt också eftersom att han inte har något hår, eller han har ju faktiskt hår men det är så ljust :p. Men men det är väl bara att acceptera, det kanske ändrar sig sen :p.

Igår körde vi en barnfrikväll, det var överrasknings middag för Johan som fyller 30 år på tisdag på Efesos, så William fick vara hemma hos sin farmor och farfar. Det var verkligen en jätte trevlig kväll med god mat, gott att dricka och trevligt sällskap. :). Jag drack för första gången på över ett år och klarade det galant :). Ändå drack jag ganska mycket, jag drack iofs inte fort så det var säkert därför det gick så bra :). Stackars Daniel var chaufför och fick dricka Cola :).Vi avslutade kvällen på Mollys eller vad det hette och vi var de enda där jätte länge :). Vid 00 åkte vi hem för att hämta William och sova :). Detta måste göras om snart tycker jag, men då ska William allt få sova borta :).

Idag har vi spenderat större delen av dagen på Skogsvägen och det är ju alltid trevligt, det är ju om inte annat skönt för man får ju lite avlastning :).

Nej nu ska jag kika på tv innan det är dags för sängen!

Ha det så bra!

1 kommentarer:

Ullrika sa...

Svar : aha okeej ;) får vänta o se då heh..

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline