2013-07-07
Idag har vi spenderat hela dagen utomhus hemma hos Kenth och Berit och den har varit underbar! :) Vädret har varit kanon och trevligt sällskap hade vi av Maria och barnen :). William och Ella badade tillsammans med Daniel i den lite större "poolen" som vi köpte med oss, Lukas gjorde ett tappert försök han också men han for upp lika fort som han kom ner i den :). Barnen har lekt och busat och humöret har varit på topp nästan hela tiden :). Det går ju i allafall bra mycket bättre mellan William och Ella än vad det gjorde förr och det är ju bra :). Små gnabbas måste man ju få göra för att öka spänningen lite ;). 
Är det bra väder imorgon så får dagen spenderas där igen :). 

Från fredag till lördag sov William i Laxå, men där vågade han inte bada utan satt bättre på madrassen i deras pool, vattenspridaren var dock rolig :). 


Inatt vaknade jag nog av det läskigaste jag någonsin varit med om, känslan av att inte kunna andas. Halsen var helt igensvullen eller den där grejen som hänger ner i svalget var svullen. Men det kändes som hela halsen och jag hade jätte svårt att få luft. Riktigt läskigt var det men nu har det lagt sig som tur är!!

Nu går bebis på övertid och han verkar trivas rätt bra där inne, envisa unge!! ;)

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline