2013-07-06
Idag är den dagen här som vi så länge väntat på, dagen då älskade lillebror är beräknad. Än så länge verkar han trivas himla bra där inne, till sin mammas olycka då jag börjar tröttna rätt rejält på detta. Men jag vet att han kommer när han är redo och att det inte finns något man kan göra åt saken. 
Så jag roar mig med att tvätta här hemma, igår färgade jag håret :). Senare i eftermiddag ska vi hämta hem vår stora prins som har spenderat natten hos mormor och morfar :). Saknar honom så jag smäller av snart, men måste ju erkänna att det var himla skönt att få sova till 9.30 imorse utan att höra små steg innan klockan 7. :). Pratade med pappa förut och han hade visst slagit upp sina blå kl 6.15 imorse :).

Innan vi åker ner måste jag dock till Marieberg, en ny laddare till mobilen måste inhandlas då det blivit glapp i min och även om den laddar så laddar batteriet ur sig fort som tusan :(. 

Nej nu ska jag hänga upp tvätten och starta en ny maskin :).


0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline