2013-04-14
Allt började i fredags med kräkskalas bara sådär från William, nej men vad kul tänkte en annan och började äta vitpeppar (bullshit) för glatta livet. När han sedan inte blev bättre, vägrade äta och fick feber så började vi misstänka halsfluss. Vilket vi idag fick bekräftat på jouren, jippie tänkte vi då slipper vi kräksjukan iaf.

Tänk så fel vi hade...

Idag har jag haft kramper i magen sen imorse, gjort väldigt ont till och från. Efter Williams middagslur blev dessa värre och tillslut så kunde jag inte hålla emot längre utan fick springa på toa. Kände inget mer efter det men nu har det börjat om :(. När fasen ska kroppen fatta att det är slut i magen?! Har ingen vätska eller mat kvar men ändå ska skiten upp :s.
Daniel börjar också må dåligt där nere och får väl springa snart han med. Så jäkla typiskt att vi ska tajma in det samtidigt, vi har förut tagit varsin dag vilket varit bra för då har den ena kryat på sig någorlunda när den andra ligger sjuk. Men men sådant kan man ju inte styra över!

Men vad är oddsen att man både ska få magsjuka och halsfluss på samma helg?! :/

Just nu vill jag iaf bara lägga mig och dö, att vara gravid och få magsjuka är inte att rekommendera!!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline