2013-04-27
Idag har vi spenderat ett par timmar både på Marieberg och i Örebro. På marieberg var vi på jakt efter regnkläder, det slutade med gallon byxor och en skaljacka från polarn :). Lite fattigare mamma men nu kan William vara ute oavsett väder, sen att hans mamma och pappa inte har kläder för det är en annan femma ;). Vi var också på jakt efter gummistövlar eftersom William bara har fodrade, detta var lättare sagt än gjort då det var slut överallt i hans strl. Tillsist hittade jag ett par inne på Intersport som det fick bli :).
William beställde hamburgare idag så donken fick sig ett besök idag också.

När vi var färdiga på Marieberg så åkte vi in till Örebro för att åka till svampen och oj vad spännande William tyckte att det var :). Tanken var att vi skulle fika där också men vi beslöt oss för att köpa med fika och åka till skogsvägen istället. När vi fikat färdigt så gick vi upp till parken och det var ju väldigt uppskattat det också :).



0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline