2012-03-10
Igår började det ploppa upp en massa konstiga prickar på William, eller det var igår jag först lade märket till dem en hade tydligen torkat på ryggen, sen idag när jag kom hem från jobbet så möttes jag av en glad liten prickekorv :). Vi började med magsjuka, sen förkylning och nu kör vi lite vattkoppor på det också. Lika bra att köra allt på en gång, men han hade ju kunnat få vara lite frisk kan man ju tycka! Så nu blir det VAB på måndag igen.

Idag kom bästa pappa hit och hjälpte oss med lamellgardinerna samt hjälpte oss att sätta upp den fina tavlan som jag köpte av Emma :).

Imorgon åker jag och William ner till Laxå och myser medan Daniel stannar hemma och fixar :).

Inatt kommer vi ha sällskap i sängen då William vägrade att sova i sin och jag ska snart gå och lägga mig och krama om honom riktigt ordentligt! Min underbara lille bebis :).

2 kommentarer:

hanna sa...

Vi misstänker vattkoppor här hemma också. En riktigt liten prickig fis och nu börjar prickarna sakta men säkert blossa upp, så jag antar att det är vattkoppor....

Meen, då kan man ju i alla fall bocka av det sedan :P

Anonym sa...

Vilken otur att allt kommer på en gång :( . Skulle vara roligt att se lite bilder på den nya lägenheten ni flyttat till nu :). Kram Linda

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline