2012-03-01
Usch vilka hemska dagar det har varit här hemma!! William åkte på magsjuka natten till tisdag, han har fortfarande diarré men har inte kräkts som tur är! Natten till onsdag var det min tur så igår fick Daniel stanna hemma och vaba, var allmänt död hela dagen igår men kräktes som tur var bara en gång på natten. Igår kväll var det Daniels tur att åka på skiten och han har drabbats värst eftersom han fått springa på toa hela natten. Jag hatar verkligen magsjuka, att kräkas måste vara det vidrigaste som finns!
Idag har jag och William fått i oss lite mat iallafall så det går ju åt rätt håll så det är ju skönt!

Igår trotsade vi magsjukan och tog en promenad ner till Kumlasjön för att mata änderna. Det uppskattades av oss alla tre men mest William som blir så sjukt rastlös av att bara gå hemma.

Lägenheten har vi inte orkat ta tag i men så fort vi alla är på fötterna igen så blir det ändring på det! :)

1 kommentarer:

hanna sa...

Fyy era stackare! Det finns verkligen inget vidrigare än magsjuka =( Vilket tur att ni hann in i nya lägenheten innan i alla fall så ni inte stod mitt i flytten med skiten.

Krya på er!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline