2012-03-19
William har varit sjuk mycket på sista tiden vilket betyder att han inte varit på dagis på länge, det märktes både i fredags och idag! :( Hysterisk vid lämningen och idag gick det tydligen inte över så vid kl 15 ringde de till mig på jobbet och sa att han varit super ledsen hela dagen, ville bara sitta i knät och grät så fort de släppte ner honom :(. Inte så jätte kul att höra det när man satt och hade personalmöte på jobbet :/. Jag sa att det berodde garanterat på att han varit borta så mycket och det trodde de med. Imorgon är han ledig, får se om det blir samma visa på onsdag :/.

Nu har jag precis varit ute och sålt Williams vagn, så imorgon ska vi åka och köpa hans nya :). Blev inte den färgen jag ville då Daniel inte ville ha den så det blev en svart. Emmaljunga Scooter S blev det och det känns som om vi kommer bli mycket nöjda över den och det bästa av allt är att den får plats i Daniels bil, inga mera ursäkter ;).

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline