2011-11-02
Nu har William kommit på att jag faktiskt lämnar honom på dagis och åker därifrån vilket innebär att de första tårarna har kommit :(. Det skär i mamma hjärtat men jag vet att det inte är långvarigt och att det efter 5 minuter går jätte bra och att han har jätte kul! Idag har han haft en riktigt lång dag på dagis eftersom jag jobbat men det hade gått super bra! :) Imorgon ska farmor hämta honom eftersom jag jobbar kväll, men det ska nog gå bra :).

Känns super bra att komma tillbaka och jobba, visst får jag välja hade ju självklart velat vara hemma längre med William men nu blev det inte så och det är inte mycket att göra något åt det. Jag får helt enkelt skylla mig själv att jag inte sparade dagarna :). Om två veckor börjar Daniel på sitt nya jobb också och det är helt underbart! :D

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline