2011-09-30
Brist på bra rubrik ;). Tiden går och nu är det bara en vecka kvar till William fyller 1 år :). För 1 år sen satt jag hemma och räknade ner dagarna och åkte ett par vändor fram och tillbaka till USÖ för extra kontroller. Det går nästan inte att förstå hur fort detta år har gått, jag har ingen liten bebis längre utan jag har en kille som börjar bli riktigt stor :).

Igår var Camilla och jag ute på en lång och härlig promenad med våra barn. Dock tröttnade William rätt hårt på att sitta i vagnen och skrek det allra högsta han kunde när vi gick förbi hans dagis, då hade vi en redig bit kvar :p. Det ordnade dock upp sig med lite riskakor ;). När vi kom tillbaka satt Hannah i trappen och väntade på oss så det blev en riktig myskväll :).

Idag åkte vi hem till Laxå så att William fick mysa lite med mormor, morfar och morbror Oscar.

Imorgon står det jobb på schemat, sedan blir det att åka på kalas hemma hos familjen Emdemalm/Widarsson för Maria fyller nämligen 30 år idag, STORT GRATTIS!! :) Det är mycket kalas framöver :).

Nu ska jag hoppa i säng så att jag kommer upp imorgon.




Min lille tokstolle :).

- postat från iphone

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline