2011-09-07
Tiden har gått så ruskigt fort och idag blir vår lille plutt 11 månader, en månad kvar till 1 år :). Nu har han gått i 1 månad, vill helst gärna gå inne i affärer också och allra helst springa ifrån sin mamma :). Han har fått ett riktigt humör och får han inte som han vill då hörs det, 9 ev. 10 tänder har kommit fram i hans lilla mun och vissa har kommit fram lättare än andra. Han säger några enstaka ord, men än så länge är det hans egna språk som gäller. Än så länge har det varit 11 månader med gränslös kärlek och många många fler ska det bli!I'd rather have an enemy who is honest enough to admit that they dislike me, than to keep a "friend" whose mission is to put me down.

Idag är jag bitter också, de ringde från Kommunen imorse och meddelade att vi inte fått något av de dagis vi önskat för de var överfulla, nej men å vad roligt eller inte :(. Hon ifrågasatte också varför vi sökt dem när de inte tillhör vårt område. Mitt svar blev att vi vill inte ha något av de som ligger häromkring och så fick det vara bra, för vi vill ju inte ha några andra. Nästa vecka skulle vi få reda på vilket annat dagis vi fått, och ja jag är fortfarande bitter!

Bloggen har fortfarande en massa utropstecken och jag vet inte varför eller hur jag får bort dem!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline