2011-07-10

Igår skjutsade vi ner William till Laxå så fort jag jobbat klart sedan tillbaka till Kumla för att duscha och göra iordning oss. Sedan bar det vidare till Örebro och min finaste Hannah och hennes Marcus! Det var en så himla trevlig kväll med god mat, gott att dricka och mycket skratt :). Det roligaste var när bögarna som var hemma hos Hannahs granne kom och satte sig hos oss, dock tog en av dem med sig Daniels solglasögon vilket inte var så jätte roligt kanske ;).
Vid 00 gick vi vidare till Frimis och damn vad gammal man kände sig där :p. Var hemma igen vid 2 och somnade på en gång, klockan ringde 8.15 och då var det bara att kliva upp för att fara till jobbet :).

Tack mina fina vänner för en jätte trevlig kväll!!

3 kommentarer:

Rebecca - Mamma till Tove sa...

Det är skönt att komma iväg utan barn emellanåt :)

Anonym sa...

Förstår att du kände dig gammal pröva Strömpis nästa gång

Anonym sa...

Daniel kan glömma sina glasögon...

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline