2011-07-26

Denna vecka har Daniel semester, det firar jag med att jobba alla dagar utom i morgon :). Det är riktigt kul på jobbet, kan ju bero på att jag har världens bästa arbetskamrater :). Idag tog vi med oss ungdomarna och åkte på utflykt till Nora, riktigt mysigt!! :). Jag tror att jag har världens bästa jobb faktiskt :).

William hade ju feber ett par dagar, i söndags började han få röda utslag eller rodnader rättare sagt över hela kroppen, dessa är kvar idag med så jag ringde 1177. Han fick smaka glass i söndags som det var nötter på (jag hade ätit upp dem) så jag tänkte först att han är överkänslig mot det, men hon jag pratade med sa att det var nog bara rodnad som kan komma efter feber. Hade det varit nötterna så hade han reagerat med svullnad också.

Idag var vi en snabbis på Lager 157 och då hittade jag mina älskade Converse som jag suktat efter så länge men som alltid varit slut i min storlek, det gjorde min dag kan jag säga :D




- postat från iphone

1 kommentarer:

wictoria sa...

Nice shoooes! Vill också ha ett par låga vita converse!! :)

sv; Tack ska du ha! Hoppas jag blir bättre rekordsnabbt!! :) Kram!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline