2011-07-15
Igår vägrade William att sova på eftermiddagen, kan ju bero på att vi inte var hemma under hela dagen, så från kl 13 till 20 var han vaken. Skönt tänkte jag då sover han hela natten, men tji fick jag! William började vakna vid 00, lekte i sängen och ropade efter pappa (ja han är pappas pojke :D). Somnade tillslut om men vaknade igen 1.30, somnade om efter mycket om och men och vaknade till igen vid 3.30. Sedan vaknade han igen vid 6 precis innan Daniel kom hem och då tyckte jag att det var lika bra att gå upp! Så nu sitter jag här och nästan sover medan William sover igen efter att ha ätit frukost, ska passa på att blunda lite jag med tänkte jag :).

Senare ska vi åka hem till mamma och pappa, de åker till Västervik imorgon så vi ska mysa lite eftersom det dröjer så länge till nästa gång!

1 kommentarer:

Erika Wilhelmsson sa...

men jösses din blogg ska verkligen krångla! Jag har lagt till din blogglista så du kan lägga till de bloggar du läser. Men ditt arkiv kan jag för allti världen inte förstå vart den tagit vägen. Det står ju att du har den men den syns inte bland dina gadgets. Jag har faktiskt INGEN aning. Jag har inte rört ditt arkiv så det har inget med designen att göra. Det måste vara någonting med sidan just nu. Det kanske kommer tillbaka.

Annars får vi hoppas den kommer tillbaka med den nya designen! Kanske har blivit något knas när jag höll på å försöka hitta vilken gadget det var fel på.

Om den inte kommer fram när vi sätter in nya designen så lovar jag att höra av mig till dom där dumma teknikerna igen och hitta vad felet är! Du ska ju självklart har ditt arkiv!

Kram
Erika

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline