2013-05-25
Idag har vi haft en helt underbar dag tillsammans med Hannah och Marcus :). Vädret såg inte så lovande ut imorse när vi gick upp men det vart ju till det bättre senare kan man ju säga :). Hela dagen har spenderats utomhus på Skogsvägen, vi fick lov att vara där då de inte var hemma, och William har verkligen älskat det! Det är nu man önskar att man hade hus eller iaf en lägenhet med uteplats :/. Enda gången vi var inne var när det var dags att äta lunch :). 
Efter lunchen gick vi ner till Shell och köpte glass, satt och mumsade på den innan vi tog en promenad. Gudars vilka sammandragningar jag hade, att skorna är försmå för mina svullna fötter gjorde ju inte saken bättre ;). 
Tillbaka på Skogsvägen blev det mer lek och bus innan vi for till Maxi för att inhandla kvällsmat. Grillat idag med, åt det igår också, men det gör inget för det är så himla gott! :)
Jordgubbar och vattenmelon hann vi mumsa i oss också :). 

Vi har haft en helt underbar dag med andra ord tillsammans med underbara vänner, William har lekt och busat massor :). Han fick också en stor Mumin av dem och det sista han sa innan han somnade var, älskar dig stora Mumin och så fick Mumin en kram :).



Imorgon far vi till Laxå för att fira Oscar, mamma ska också få en present då det är morsdag :).

Nä nu ropar sängen på denna trötta och höggravida mamman ;). 42 dagar kvar nu bara, det går i en rasande fart :)

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline