2013-05-06
Då var jobbar helgen slut för denna gången, bara 4 jobbhelger kvar innan jag går hem för att vänta på bebis i magen, eller utomjordingen som William säger :). Jag jobbar in i det sista så när jag går hem är det endast en vecka kvar till BF, än så länge går det bra och jag känner inte än att jag gjort fel val :).
Måste köpa oss en ny byrå så vi kan lägga bebiskläderna någonstans :).

I lördags efter jobbet så styrde vi bilen mot Hallsberg och Rökullabacken. Hade en jätte mysig eftermiddag/kväll tillsammans med Sandra, Niclas och deras söta lilla Lovis. Tanken var att William skulle få åka fyrhjuling men han var för feg vår skrutt så pappan i familjen fick åka :). Det bjöds på gofika i form av kladdkaka och till efterrätt åt vi pizza ;). William var i himmelriket med alla nya leksaker, dock var det inte lika skoj att städa ;). Vi hade i allafall en jätte trevlig kväll! :)

Igår blev det lunch på skogsvägen innan jobbet och när jag for till jobbet så lekte William ute med Daniel och farmor och farfar :).

Idag ska plutt klippa sig och efter det ska vi till Mvc för kontroll av mig :). Skulle kunna gå dit men Daniel har ju vagnen i sin bil.

Slänger in en bild på magen, tragiskt nog den enda bilden på denna mage än så länge. Det är roligt hur annorlunda det blir med andra barnet :). Bara 8 veckor kvar nu, det går sjukt fort!! :)







0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline