2011-12-20
Ihelgen var William hemma hos mormor och morfar och mös medan jag och Daniel rensade och åter rensade på vinden. Det var inte lite skit vi kastade, har även sålt en del så har tjänat 1500 kr :). På söndagen styrde vi bilen mot Örebro för att hjälpa Johan och Maria att flytta, och jäklarns vad vi bar grejor :).

1/3 blir det flytt för oss också :). Fast inte jätte långt eftersom vi ser huset vi ska flytta till från vardagsrummet :). Vi har fått en super fin etagelägenhet på 5 rok och 122m2, nytapetserat när vi flyttar in och den är varm framför allt :). Behöver jag säga att jag längtar som en tok? :) Tankar på inredning går varmt och jag känner att det kommer bli så bra!! :)

4 dagar kvar till julafton och det känns lite konstigt, i år är det första gången på 25,5 år som jag inte firar jul med mamma och pappa. Jag får ringa och gratta pappa på morgonen :). Julafton ska firas på Skogsvägen i år och det kommer bli bra det med :). På fredag ska vi in och trängas med alla andra för att köpa de sista julklapparna, ute i sista minuten som alltid :).

Nu är det sova, känner jag min son rätt så vaknar han väl snart! :)

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline