2012-10-01
Idag fick vår älskade lilla Astrid somna in! Hon har enda sedan igår morse legat under soffan. Varken ätit, druckit eller gått på lådan utan det var som att hon själv visste att nu var det dags. Man såg i hennes ögon att hon led så idag tog vi beslutet att nu var det dags, även om vi var förberedda mentalt så var detta det svåraste och jobbigaste jag någonsin gjort och tårarna har runnit konstant hela dagen! :( Min älskade lilla bebis som bara fick leva i fem år :(.
Vi tog beslutet att åka till Fjugesta och direkt när vi kom dit så kände vi att det var ett bra beslut. Rarare personal får man nog leta efter, hon var så medtagen att det nästan räckt med lugnande då hjärtat nästan slutade slå av det.
Fy vilken hemsk dag och jag trodde aldrig att man kunde gråta så här mycket för en katt!

Farväl Astrid, vi ses i Nangijala!! <3

1 kommentarer:

Bella - med mini i magen sa...

Sv: okej, ja jag hoppas på att slippa gå över allt förlänge, men gör jag det endå så är det väl bara att gilla läget antar jag ;p

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline